ingen mobil. 10 kilo sand och en rullande tegelsten ;)

fradagkväll: satt med petra på travet som vanligt.
på kvällen när travet började ta slut fick jag  jätte ont i öronen,
så då åkte vi upp på sjukhuset och hämtade medecin. tror vi satt där i 40 min och väntade innan det kom en gubbe som kolla halsen och "rutin frågorna" gav oss 3 tabletter och vi fick gå. men hallå! det kunde inte ha gått lite snabbare eller? :o
men aja tag 2 sånna där äckeltabletter iaf. ( läkaren sa att det va ingen som inte hade tålt dom)
la mej och sov, och efter kanske 35-40 min så spydde jag upp tablettjävlarna! :s menar det var ingen som inte tålde dom (hallå?!) man aja fick så lov att fortsätta ta tabletterna. (den sisa fick jag dock behålla, men jag måde jävligt illa!)

lördag: pappa och jag åkte och hämtade ut resten av pillren på apoteket.
lämnade tillbaka mobilen, för 3 gången!! så nu ska vi fan ha en ny! sen gick vi in på telia och ändrade tillbaka pappas abonemang, och titt på fan, han fick en mobil på köpet också ;) jihoo anna fick en ny mobil. en som inte är helt cp!! :D
sen var det så bra att vi gick och köpte ljus, och så glömde pappa nån skiva man fick på telia så han skulle betala ljusen och jag skulle hämta skiva, så skulle vi mötas vid bilen. (som vi parkerat vid apoteket) jag hämtar skivan, men! hittar inte tillbaka till bilen. (pappas bil är inte så svår att missa. den är stor. den är röd. den är en rullande tegelsten.) men anna lyckas endå att glömma vart vi parkerade, så utan mobil eller nått nått sånt att använda fiick hon gå in på ikea och fråga om en telefon. (!!)
okej hur fan tappar man bort en rullande tegelsten?! och det där med "ungdomar sitter bara i telefon" ja man va fan ska man springa runt halva parkeringen på ikea, med 10 kilo sand i halsen och leta efter en rullande tegelsten då?!!
nä precis tänkte inte det heller. :b

man aja nu vet ni vad jag har gjort i helgen iaf :) ska titta på tv med kusin sassa nu. så byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0