extremt speciell, det är han.

hejsan allihop.
har inte skrivit på länge, därför att min vänliga datar bestämde sig för att -nu vill jag nog ha semester, jag går sönder.
så medan han hade semester, levde jag livet.*host*

men det har iaf varit jul och nyår. jag firade min jul/nyår hos mina kusiner:) uppe i ljustorp.
vid jul så åt vi så klart julbort och öppnade paket, ni vet det där traditionella (stavning?) som man brukar göra på julafton.
men vi hade även enormt trevligt, vi pratade, skrattade och jag tror att alla hade roligt.

vid nyår så hade vi vår egen trubadur -marcus öberg, som sjung och spelade för oss. Marcus är extremt speciell, är han nykter är han för blyg för att sjunga och spela, är han därimot för full, ja då är han ju just det, för full för att sjunga och spela, så då kan han inte heller.. man måste liksom hitta den där mellangränsen. -men, när man har hittat det ja då får man bara hålla tummarna och hoppas på att man får höra en hel låt. :]
som sagt han är extremt speciell.
annars är det nog som vanligt på nyårsafton också, umgås,prata,skratta och bara vara. sjuta raketer och vräka i sig mat och godis :)

sen har man ju varit på parken. (ibergeforsen) [nöjd nu petra :b]
det var helt okej där inne, lite smått med folk som man kände bara. gick med sandra, emelie, jenny, petra och marcus :)
och så träfa mej ju folk som dom kände där inne också, så man var ju inte helt uttråkad :)

men aja ni få ha det så länge, pyss biatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0