novell

igår så var det en jäkligt jobbig jävel som skrev till mej. (förlåt, men det är sant)
trode jag rökte för, han hade sett mina kompisar göra det. då tog han för givet att jag också gjorde det. -.- hallå.
finns det nått värre en när någon annan ska leka mamma/ pappa och säger: du ska inte röka om du inte vill dö i förtid.
visst det är sant, men vadå då är väll det mitt problem. inte hans. nä han ville bara vara snäll och försöka hjälpa till. jo tack för det, men lär känna personen innan nästa gång du ska hjälpa. för du kan ha helt sjukt fel.
näe han ba: du ska inte falla så lätt för grupptrycket. eller typ jag vet inte vad du tänkte när du tog första blosset, men jag vet att du inte tycke det var speciellt gott.
vad vet han om vad jag känner för ''grupptrycket''  eller vad jag tyckte när jag provad första gången. (dom flesta har nog provat en gång, och har man inte gjort det så visst. det är erat val, inte mitt. jag valde att prova och thats it.)
men det har inte han att göra med! 
men aja orka disskutera det där vidare.


ja skolan började ju igår :/  tråkigt men endå okej. för det är ju liksom sista terminen, men börjar snart gymnasium och allt. men nu kommer alla nationella proven, i svenska, matte och engelska.
men det känns som om det bara är svenskan som jobbar inför dessa prov. det kommer komma med att men ska skriva en novell, och det håller vi på att ''träna'' på nu, så..
(ska faktist erkänna att jag är klar med min novell redan, :$ hihi.)
även fast vi inte ska vara klar med dom förren om kanske 3 veckor :b

men aja nu ska jag  titta på tv så höres. pyss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Men vilken jävla no-lifer! Hatar när folk gör så, så jäkla irriterande! :p Nu blir jag upprörd, speciellt när det är folk som inte känner en så väl ;o Haah, aja.

2009-01-11 @ 20:09:53
URL: http://miichaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0