AVENY

Aveny m. - anita,carina,viola,sola,linda,sandra,petra,jag,jenny, emelie och carola.




var med tjejerna på aveny igår, vi hade riktigt kul faktist. åt go mat och så..
där fanns också några killar från stocholm, vi skåla och grejja med dom medans vi åt. sen när vi gick in på ''rätta'' aveny så kom dom igen. och ena killen där började strippa,(vi, 11st satt vid ett litet bord längst in i ett hörn) han slängde av sig tröjjan, bad emelie öppna byxerna, tog av sig dom också, sen sprang han runt och jagade sola, gned sig mot stolar och satt sig i knän på annat folk runt bordet. medan han gör det går jag och petra bort till några andra som gått ifrån bortdet.
sen när allt har lungnat ner sig, och alla har satt sig så kommer dom igen, och gör oss ''sälskap''...
dom går igen och en vakt kommer och fråga vilka som fört ett sånt liv, vi säger ju självklart att det är killarna, vakten går bort till dom och ger dom en varning.. sen så ser vi inte dom något mer den kvällen.

annars så var det helt okej, vi dansade tills vi inte kunde stå mera.
och jag min klant lyckades spilla ut en hel cider på mej, tröjjan, kjolen, strumpbyxerna, skorna, stolen, mattan. ALLT blev blött. bravo anna!
sen så hände det inte så mycket mer faktist. förutom att jag var nå jävulst fyllehungrig i morse ^^ jag åt en hel korvburk, med bröd!! :o jag burkar typ äta 2st normalt. haha



see yah, pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0