sover hos ML

hejsan, länge sen jag skrev nu, ska försöka bättre mej. lover.
inatt så sov jag iaf hos michelle(: det var riktigt roligt, vi såg på den rätta för Rosing, nåste säga att den tjejern kan knappast ha alla hästar hemma:p aja.. de blev lite andra aveny men fruktsallad också:) sen så fixtade vi oss för natten och slog på twilight och disturbia, riktigt bra filmer faktist [även om jag inte vågade titta på hela disturbia (a)] vi pratade på lite grann och vips så va kl ca4 på morronen hihi :) men de va riktigt trevligt faktist, måste vi göra om! :D

idag blev de inte så mycket, men vi hittade massa kul saker i michelles bod, bla gammla filmer, fotton och cd-skivor:)
michelles barntänder var även ett av fynden:p
vi såg på svan prinsessan ( hyfsad gammal film asså, men den var lika bra som den alltid varit :D ) + att vi såg lite av en pippi film:)
aja nu ska jag äta så höres :)
pyss o kraam biatch ;) <33




Kommentarer
Postat av: Michelle

Trevligt vare :D Speciellt tänderna. ;P

2009-03-07 @ 11:07:34
URL: http://miichaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0