den lever fortfarande tro det eller ej

Okej det var verkligen månader sedan jag uppdaterade, man jag har inte orkat. skolan har börjat igen och för mej blev det Mp09B - mediaprogramet  izabell åkerlund valde det också.
En så länge har vi bara fått göra grundläggande saker gå igemon program och så, idag hade vi 4 timmars multimedia som var uppdelat i 2 timmar var, den första fick vi redigera ett ljudklipp på ca 30sek till 12sek sedan lägga till ljud. Andra passet hade vi foto där vi fick ps:a med olika format i bilder, hur många pix det skulle vara och om det skulle vara i TIFF eller JPEG format. sedan slutade vi:)
... allra första dagen vi skulle gå dit, kom vi en halvtimme försent för vi viste inte vart det låg, jag skulle kolla var det låg några dagar innen man jag glömde helt bort det, så där går jag och izza och irrar omkring uppe vid HB (hedbergska) och försöker hitta ner till norra järnvägsgatan 8-10, det gick inte så jätte bra kan jag säga:p

sedan så fyller min älskade kusin Petra 20 år den 9 sep! :D grattiiis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0